top of page

WANDDECORATIE IN HET THEEHUISJE


In mijn vorige blog kon je al lezen over het theehuisje. Van Saal Digitaal mocht ik hiervoor een foto-album maken. Om het huisje nog wat op te leuken mocht ik ook een wandplaat testen. De wandplaat is 40 centimeter x 40 centimeter.

Voor de wandplaat kun je uit verschillende materialen kiezen. Mijn keuze is uitgegaan naar Alu-Dibond.

Hier heb ik voor gekozen omdat deze erg stabiel is. Wanneer er gasten aan het koffiedrinken zijn wil je natuurlijk niet dat de plaat naar beneden valt! Ook is het handig dat hij zo licht is. Dit is met het ophangen wel erg handig.

Verder zijn de kleuren erg mooi bij bij dit materiaal. De foto die erop geprint is heeft blauwe en witte kleuren en springen er nu echt uit. Op de kleurintensiteit is niets aan te merken.

Wat ik wat helaas wat minder vind is de scherpte. Als je 10 centimeter voor de wandplaat staat, zie je dat de foto best wel wazig is geworden. Dit vind ik erg jammer. Het kan zijn dat het aan het aantal megapixels ligt van de foto, waardoor de foto wat minder scherp is.

Waar ik wel heel blij mee ben is het zwevende effect van de wandplaat. Op de achterkant zit een voorgemonteerd aluminimum profiel. Hierdoor zit de foto ongeveer een centimeter van de wand af. Dit vind ik er erg mooi uitzien. Doordat dit profiel er aan de achterkant opzit kan de wandplaat ook erg gemakkelijk worden opgehangen. Het enigste wat je moet doen is een spijker in de muur boren en de wandplaat eraan ophangen. Geen gedoe met ingewikkelde handleidingen dus! Fijn!

Dit is het theehuisje waar de wandplaat is opgehangen. Mocht je een keertje bij 'De Scheene' gaan wandelen, dan kun je hier even uitrusten en genieten van een kopje thee of koffie met een koekje.

Er is ook de mogelijkheid om buiten te zitten met een mooi uitzicht op de bloementuin.

bottom of page